marți, 11 ianuarie 2011

Am facut un sondaj a femeilor care au folosi produsul xxlbust,va prezentam parerile lor!

Anda
08.12.2010 - 23 : 23
xxlbustFetelor si eu iau xxlbust de 2 luni ,o s amai o luna ca sa termin tratamentul.Pana acum sanii mi-au crescut 5cm:) sunt happy
melisa
03.12.2010 - 20 : 06
xxl bustEu mi-am marit sanii printr-un mod natural cu pastiele de la o firma canadiana,foarte bune si naturale.Am auzit de ele de la televizor vorbea un doctor spunea ca sunt singurele care dau cu adevarat rezultate ,se numesc xxlbust

silvia (2011-01-10 18:10:02)
Administrez xxlbust de 3 saptamani si mi-au crescut sanii 1cm.O sa va tin la curent,am de gand sa il iau 3 luni asa cum scrie la ei pe site.
 
Misha (2010-12-13 20:05:41)
Fetelor da rezultate,eu l-am luat si mi s-au marit sanii,dar trebuie luat 3 luni de zile in prima luna se vede o diferenta dar din a 2 a se vad diferente destul de mari.
 
Maria (2010-12-13 12:19:51)
Vibbre cine stie ce produs ai folosit tu...Eu am folosit xxlbust acum cateva luni in urma si sanii mei s-au marit 5cm.Crede-ma ca e super bun.Si eu am folosit la viata mea multe produse de marit sanii dar singurul care a dat rezultate a fost acesta.
 
ioana pe 10 Ian 2011, 01:12
xxlbust xxlbust chiar functioneaza...il iau de 2 saptamani si deja sunt multumita de sanii mei...sunt mai grei si cand stau pe spate sunt mult mai tepeni...si rotunzi. - e ceea ce am asteptat de la acest produs. Acum astept sa termin cutia sa vad cu ma arata sanii mei la final. O sa revin am cumparat produsul la risc...acum nu imi pare rau de bani de loc. MERITA!!!

magda (2010-12-13 12:26:53)Si eu am luat xxl bust,am aflat de el de la o prietena care mi-a spus ca Andreea balan a declarat ca sanii ei s-au marit cu ajutorul acestor pastile.Le-am luat 3 luni de zile si mi-au crescut sanii 7cm,port 85c la sutien acum. Am auzit ca se vinde in lumea intreaga acest produs si ca da rezultate foarte bune la majoritatea persoanelor.Au mai luat 2 cunostinte de ale mele si la o fata au crescut 5cm iar la cealalta 6 cm.Faza e ca nu contin hormoni si nu ai dereglari hormonale de la ele ,eu nu am avut nimic ,sunt facute numai din plante intr-adevar.pupici
Bianca (2010-12-13 12:21:38)M-am uitat pe siteul lor si am citit despre el si nu contine hormoni,contine numai plante,o sa mi-l cumpar.

Un comentariu:

  1. buna, am citit si io despre un produs de marire a sanilor pe cale naturala, si am vazut ca toata lumea lauda xxl bust....foarte tare...mi l-am cumparat si io...sa vedem daca da rezultate....am o sapt de cand il beau, si simt doar asa, sa zic...niste dureri de san? o fi pastila minune si pt mine?...va anunt cand o sa am rezultate...poooooooooop!

    RăspundețiȘtergere